昨晚做節時姐姐的密友送來年糕與蘿蔔糕,變了今天的午餐,年糕甜耶耶蘿蔔糕無蘿蔔味只有味精,仲有又肥又唔好味o既臘肉係入面,有無攪錯?不過街買o既係咁架啦~

我其實幾like食蘿蔔糕,但母親大人已有好幾年都唔肯整,今年我話我整呀!

就係今日整
白蘿蔔六斤,又話五斤o既?母親大人話我刨完咪變五斤lor,無言…


粘米粉一包,我仲以為係用鷹粟粉or麵粉架添...


刨皮後,賣相都唔係好差o者,係刨得厚o左少少o者


再刨成絲,對上一次對呢個動作已經係小學時代


其他材料有臘腸與蝦米,見到都驚,臘腸真係好肥!點解唔落冬菇o既?落o左冬菇d糕唔擺得耐喎,哦!


煮熟d蘿蔔後慢慢加入粘米粉攪埋一堆


咁上下加埋d粒粒


攪完啦,但好樣衰喎


阿媽教用個鍋鏟掃平佢就好睇d啦


慢火蒸一小時,完成!


無無聊聊,搵隻曲奇仙聽下先,前排見特價,為了Kary而買。Kary以後都要做搖滾女皇,咁呢個造型係咪可一不可再了?雷生做o既呢隻碟其實都幾好聽,嘈嘈閉又唔洗用腦聽。


除了Kary,其他三個餅女個樣咁似樣o既,真係唔多識分邊個打邊個


試食先,好味~~新年整多底都好喎
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()