感覺悶到暈的星期六,凍冰冰都要番工,慘!
邊有心機做野?連扮做野都無心機,索性去後樓梯煲煙


開o左少少窗都凍到暈


是日下雨,凍上加凍,影唔到d雨,唯有影流水...


總不能煲成朝煙,番office玩facebook


呢期想整個playlist,07演唱會的Best Playlist,每一首歌係十場中選唱得最好的一晚,同一首歌聽足十次,慢慢"西"走不好的,唔知到Live CD推出前選好未呢?


收工之後一個人去mk shopping,一個人lunch,隨便選了間舊式茶餐廳,鐘意d舊野...


呢期鐘意食咖哩xx飯,睇個咖哩水汪汪咁賣相好差,但食落好好味,點都好過屋企樓下間銀虫集團茶餐廳,四十二蚊一個咖哩餐,d 咖哩只係葡汁加辣油,十個劣,呢樹真係咖哩,好香,最正係連飲品三十元正,為o左d汁我想添飯呀!


其實MK不是我喜歡去的地方,人多擠迫你撞我撞你,好煩!下雨天尤甚,匆匆買要買的即閃lu!上次買完相機歸家才醒起無送套,家附近都沒合心水的,唯有出mk買啦,今日買o左,終於可以帶相機出街啦!


母親大人話想買八珍的仁稔醬,記得旺角有八珍,同d師奶係舖頭到逼逼逼!


2008年說過不再買任何SL以外的CD,王菀之方大同劉若英新碟都無買…今日終於破戒,支持了有金亦有心o既Juno,初聽新碟好悶,但愈聽愈覺得正,吃鯨魚的人聽得我很沉重…

(P.S.其實我會支持奶茶的,但我想等下會唔會有MV DVD第二版?今次D MV仲搶過D歌...)


落雨濕濕實塞車,為免遲到我會犧牲自己坐地鐵o既,雖然近來開會流行遲到。


近來的議題,嗯…家陣d 野真係比想像中貴o左好多,咁係咪仲值得呢?我寧願加多少少錢睇多次07演唱會。


夜晚做節,嘩!鮑魚....螺湯呀!


飯後,都係飲杯茶最正氣!(P.S.隻杯係Live 07時Emax買的....)
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()