今日已經係九月,我無禁煙,一堆原因(藉口),番工好辛苦、好眼訓、戒煙頭兩日真係好辛苦,最好放假先啦,今日真係最後一日,希望唔係天天最後今天啦!

唔係未試過戒,試過先更加知其痛苦之處好比戒毒,心癮與身癮的折磨,常心掛掛手痕好想整番支,身癮更是痛苦,真係會成個人無哂精神,係公司可以釣足成魚,係屋企可以十點就訓(我平時起碼都一兩點先訓),所以放假最好了,係咁上網食野睇電視打機訓覺,挨過最辛苦的頭兩日就應該ok啦,不過,一出街見到人地食,我唔知點算……講起都想食番支@_@
一個月好快過o者...希望~~


買完海報入o左大尾篤,我其實唔係咁鍾意出街食中菜,但…呢期"枕"住都係中菜...


清淡蜜糖牛仔骨,通常我的選擇都係點牛仔骨,真係好鍾意食牛仔骨^^

因為某d 原因去親呢間舖食都要少油少塘無味精,其實係件好事,不過d味真係....清淡o左d~~


好好味o既魷魚鬚


咖哩雞配薄餅,正!


好正o既蚊香 (P.S.唔係食物, 哈...)
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()