台北真係好細,日日都撞到人,去到最後一日,終於撞到仇人,撞到正時大家扮唔識,不過佢果野陰陰嘴笑真係叫人費解~呢一個仇人,我從來都無嬲過佢,只係無啦啦人地當o左我係仇人,Fine!係人地介意時,朋友間的聚會我不能共存,到別人不介意時,我才可以有機會共存,到我介意時,卻比人話我小氣,都真係好笑,點解我要別人不介意時才可以留低先?如果我係次貨的話,Sorry,我寧願無朋友!

其實一早已看出朋友的選擇,我亦不會在乎什麼,不過我永不做後備,據聞有人一決定去台北就第一時間約仇人第一晚演唱會後食o野,到後來聽講未必約得成,呢個時候我先有份出席,咁我又係次貨呀?首先都要感激之前SK都話願意陪我,免我做孤獨老人,不過,我寧願一個人算了,作個藉口話約o左WC佢地就算。

其實我無約人,到時第下wc會唔會搵我就算了,後來又唔知點解聽TL講話我約o左佢地仇人先同這一班人食餐飯,是誰將因果倒轉?

我有我的生活安康,不要再在我面前出現!

OT:新碟日日repeat地聽,每日都對不同的歌最有感覺,未出碟前聽kkbox的mp3最鍾意「日…」,身在台北時愛「詞不……」,今天,喜歡「放……」。
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()