I say: 21,22,24//11<---請假唔該
上司 says: SL又開演唱會?
I say: 嘻
上司says: 得la, 我會留番哂d野俾你返黎一次過做哂~
I say: 洗唔洗咁呀
上司says: 唔係點呀?你放假咁開心,梗係留番d野俾你返黎慢慢做ga la!
I say: 你放假時唔開心o既?
上司says: 冇你咁開心law~

真係O哂!

咁唔抵得我開心,比野我做之餘不如比埋你d大假我啦放好嗎?

每次他放假時我要做埋佢個份,我放假點解又無人幫我做我的工作呢?

公平與否見仁見智,誰叫他是上司?
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()