遠離了三姐一陣子之後,突然連續三日食三姐,中三姐毒乎?今日試了三姐分店︰九龍山莊,由三姐好姐妹Fiona主管(雜誌話Fiona於瑞士讀飲食課程喎~)


九龍山莊位於九龍仔公園內,名位公園山頂,實則前身公園泳池餐廳

相比將軍澳老店,用完即棄膠桌布改成布桌布,多了餐巾、薰衣草濕紙巾、小食、自選茶芥,走高檔路線乎?


menu封面一樣,只多了九龍山莊四字


菜式比老店多了數頁,亦多了「加一服務費」


招牌豉油雞,沒有例牌,最少要半隻雞,顏色深o左,話多了四種秘制材料,但難食過老店喎


鮮果香醋脆豬柳,明明是罐頭桃肉,何來鮮果?


涼瓜炒鮮牛,鮮牛咸到嘔,又話九龍山莊走清淡路線不加味精?同瑞士學成回來的Fiona姐講,佢即話換過碟~


粉絲蝦煲,Fiona姐可能想補鍋,即時走o黎話要撈下佢先好食,但…


佢一撈即時見d蝦"攞"哂喎,即時講句︰「呢d係鍋氣o黎架」,我就忍唔住講句︰「鍋氣唔係食出黎架咩?用眼睇架原來~」佢走開之後可能因為見我影相,驚我數臭佢?所以又回頭話換過煲比我…其實我都不介意d 蝦咁,學蘇絲黃話齋,粉絲蝦煲的蝦只係陪襯品,粉絲才是主角,不過你鍾意換就換la~


上訴一號︰涼瓜炒牛肉,牛肉依舊咸到出汁,苦瓜更係未煮透,比之前更失敗~


上訴二號︰明顯驚有「鍋氣」所以好快收爐,d粉絲仲未乾身,蝦的size縮水一半~另粉絲又係咸到出汁,又話強調清淡&無味精o既?

咁o既情況下我都不敢再encore我去食三姐必吃的雜菜炒年糕和辣酒煲仔麵了...


呢個後現代果盤真係作狀+笑爆肚,見隔黎枱十人份果盤時仲好笑10倍~或者係瑞士style果盤?


個裝修真係…蒙住眼帶我去我以為自己番o左大陸鄉村地方呀~~


好作狀呀!


窗外泳池境,成件事更好笑~


日頭原來變番泳池餐廳,哈哈哈! 夜晚有無餐蛋麵&奶油多先?


正門,注︰右下角有上鎖傘架,山卡拉地方邊個o黎偷傘子呢?


送多個「妖」比你

成件事錯哂!埋單比老店更貴,因為加一、收茶芥,汽水都貴老店一倍,世上所有分店都是如此拆招牌嗎?裝修作狀食物難食,選址奇怪,隔黎枱d 鮑魚仲會有個二打六侍應係你面前煮鮑魚,再隔黎枱個魚頭煲又係二打六侍應主理,打開蓋即傳燒焦「攞」味…一餐飯換七次碟,我剛剛吃完一件雞掉了一塊骨頭o 者,唔洗又換呀?leave me alone!

奉勸三姐,同你個好姐妹割蓆吧啦...

同場加映︰

上一次黎已經起碼十五、六年前,那次與童年玩伴游水,結果朋友嬉水撞崩牙。


11年了?!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()