同阿邊個邊個慶生,事前想好Plan A,點知唔好喎,被我擱置的Plan D又話都好,不過後尾都係選擇寒到爆的Plan B or C,Plan B店大排長龍,又唔想等,咁臨時臨急唯有諗起Plan E,雖然人地話仲正,但慶生呢回事我始終覺得搵間正常食野地方適合D,Plan E只屬平時聚下食下無所謂,不過人地鐘意,自己其實都想食,無所謂啦!
二樓Cafe邪杯


小禮物1-4號


神秘生日禮物1號,擺明玩野~


煲啊煲!



Plan E,落錯車,行餐蒙~


鴨腎菜干豬骨粥,好勁菜干味,好正!


燒鴨腸,正正正!


豬潤腸,我唔鐘意食豬潤,據說好好味喎,我無感覺。


臘腸腸,最正係有臘腸同潤腸,正呀!


蝦米腸,咁o既蝦米腸真係第一次食!


都係正常o既蝦米腸好味d,反高潮~


2條友四碟腸粉兩碗粥,狂風掃落葉眨個眼食哂!


轉戰糖水舖,話好好味o既臭草綠豆沙!


豬皮豬紅蘿白,無乜特別o者,不過阿姐推介o既辣醬辣到飛起!


唔好味~


返到屋企又見番好耐無見o既NANA,但點解樣衰左咁多!?


神秘生日禮物2號,指定o既非毛公仔o既青蛙及我覺得叫做有d實用性o既野:p
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()