除o左歌迷之外,可能無乜人會記得SL都拍過電影,或者因為演技o既問題,又或者亦因為無拍過叫座電影的問題啦!

1985年龍鳳智……係SL第一套做女主角的電影,雖然話係女主角,但好快就係套戲入面L o左,不過有得孖住哥哥拍戲,第一套做女主角o黎講叫做唔錯啦!

一年前諗過寫篇SL與哥哥的blog文,當時諗過一個問題︰SL同哥哥係套戲入面角色名係乜呢?問過d歌迷都唔記得,我自己都唔記得,睇番影碟碟底電影介紹就知答案了,SL係單眼皮,哥哥係張榮。


LD封面,其實套戲唔止兩個主角,LD卻只係用哥哥同SL

LD定價$720,當年LD係高消費品,租碟人多,但呢個價錢買o既人又有幾多呢?


LD係九一年七月發行?

大約六至八年前,有間屋村連鎖影碟舖賣好多特價全新或租過o既影碟影帶,此LD亦係其中一隻,全新未拆都只係十蚊,真係好抵!當時我買o左好多隻,送o下比人又有人話問我借隻碟黎睇,結果家陣只係得番一隻,唔係好捨得拆添…

P.S.問我借的那位小姐如果有可能的話會唔會考慮還番比我呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()