不太好軟硬,喜歡的歌手太多太多,有排未數到軟硬,沒有買其新碟,沒有看其演唱會。印象中,第一次聽軟硬的節目,節目名稱已想不起,只記得是一至五的夜晚時段,只記得他們一直在取笑german條粗腿,後來老人院時間每周六集集追,記得整蠱電話,I teach u in the spainsh way,林海峰扮米高積遜,敦富城唱兒歌,梅姐遲大到軟硬係咁播「在台上我覓理想」,某集之後新聞報導蘭桂坊人踩人慘劇,無聽SL做嘉賓那集,記得阿葛用整蠱電話把聲打去我屋企同我講阿哥今晚唔番屋企食飯,我好冷咁同佢講你係軟硬,佢即刻收線。

後來幼稚園只聽過一集,沒記錯是松松姐姐做嘉賓,低能到爆唔好聽唔好笑,以後就無再聽了。CD只買過廣播道fans殺人事件那隻,現在的軟硬,我只知新舊唱片公司都出炒賣碟,限量一千套cd boxset,送沙灘拖鞋太陽帽黎做咩?隻新碟明明大量出貨,點解間間cd舖都食水咁深?
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()