close
去完大澳,第二天就去南丫島,不過這次是和舊同學去,不用再做不負責任導遊。

貪免費船,所以決定天虹午餐,最方便我的是不用過海就有船入南丫島。


維港張保仔
天虹的船又快又搖,坐在樓上食埋海風,真係暈船浪


坐下先送來幫襯的必然小食,螺肉好味,賺錢得黎都算幾有誠意


次次大蟶子都係蒸,我都係第一次食炒大蟶子,夠鍋氣夠爽又香口,好味!


一般蝦蟹我都唔食,不過有同學想食,我都湊湊熱鬧食番隻,又真係幾好味!

我道︰「d椒鹽好咸呀!」
姐姐說︰「係要咁咸先入味架麻!」
又係喎


我想食的,只是相比之下無咁出色


有同學仔想食咕嚕肉,可惜廚師煮前忘了洗鍋,不然比大澳更好味

仲有例牌的椒鹽鮮魷和炒蜆,不難食,招牌炒飯都不錯,只是白x生菜大量美極,咸得濟

席間同學仔帶了單鏡反光機,試玩了一下,拍出來的相的確比傻瓜機靚很多,立刻心動…


有圖為証,立刻覺得G9好爛!不過同學仔那部nikon相機偏colourful,要買我還是會支持canon

來到我才想起南丫島的風力發電風車,有海鮮食有靚景有山行山拍照景點,其實我亦應該極力推介外地朋友來這裡。

連續兩天郊遊,累透!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()