時間真的過得很快,十場以為好耐好耐,但今日已經是倒數第二場了!早上起來,攪埋D FC o野,出門口買埋D FC o野,即刻出發去匯星,就係為了那個臨時臨急的暫聚!

前日知道confirmed有呢個暫聚後,有人話叫我昨日去買相簿和心意咭,讓出席的歌迷寫心意咭貼落相簿送給偶像。

那天晚上洗澡時,突然想到單是寫字不如影張即影即有,再在相上寫字,係咪更加開心呢?之後即刻提出、討論...etc,就咁傾到深夜…

問題係無即影即有相機,後來知道yessir有一部,不過一部唔夠,唯有托佢買部比我啦…

到了昨天,友情牌地搵了朋友陪我去買相簿...etc。

走了很多路選了很久,挑選好相簿,超出預算?事後再算了…買好之後再去影印歌詞和買顏色紙…

而今天,太多意外發生了!在集合時間前才發現手持name list人臨時有急事趕唔到黎,即刻好亂唔知點算好,好彩撞到相熟的人,提醒我fax咪得lor,又係喎,點解我個腦只係識諗即刻飛的去拿o既?

好彩都趕得切…

之後的一切,尚算順利吧!

只是,影相的人都只係收十蚊,點解會有人cheap到拿人地d籌入o黎影相o架?呢十蚊其實只係象徵式收,根本連個cost都cover唔到…

零會費的會,無經費,結果相機要自己私人名義出錢買,預多了的菲林,cost又係自己梗,每人十蚊唔夠cover全部的成本,咁又係幹事o黎出錢出力,唔欣賞?fine,你可以唔比呢十蚊,你可以唔影,但你唔欣賞又走入o黎影,我估唔到一個成年人仲會咁cheap,仲要係呢個歌手o既歌迷!

突然好欣賞有d影完先知要俾錢的歌迷,好老實地去俾番錢,呢d先係歌迷囉!

我亦好唔明有D海外歌迷,明知五點前要報到,自己shopping shop到過了時才出現,遲到唔俾佢地入場好應份,當時其中一個即刻發難,發什麼難呢?你自己唔跟遊戲規則自己承受,最後咪又係網開一面,但歌迷會又成了罪人?

又唔明有個到處抹黑fc的人,無報名但拿了別人的入場籌想混水摸魚,唔准你入場又恐嚇人,好可恥!

呢d人的出現,令我自問究竟我僅有付出過的的,放假比上班睡眠時間更少,體力透支更嚴重的這兩天,究竟值不值得呢?

雖然係咁,見到其他歌迷在鏡頭裡期待偶像會看見自己而表現出的微笑,燦爛的笑容,情侶幸福的笑容,鬼馬的動作...etc,看見他們在相片上寫給SL的說話與支持,應該是值得的吧?


未入地獄前先係匯星間喜善嘆個茶,所有野都咸到癲


努力貼貼貼,set o左兩邊影相,只印了一千張的演唱會海報就咁用?六張


給偶像的相簿


頭幾頁都係演唱會o既相,全部作品出自某歌迷






之後就係歌迷o既即影即有


仲有一堆等緊d 字乾


貼好哂,放埋落個盒樹


蓋上盒


完成

至於暫聚,聽她說多謝,排隊group photo,真係好快就聚完…


咁辛苦真係要食好?,走o左去附近的鳴門


d海膽大到!


食飽仲有免費雪糕,紅豆同芝麻味雪糕我都like,不過呢度兩隻味都甜?少少



日期 : 2007年11月17日 3-6PM
地點 : 九龍灣國際展貿中心露天平台
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()