雖然話過會買少d CD,但有D碟還是不得不買的


遲遲唔買奶茶新碟,終於比我恨到出第二版,有我勁鐘意的我很好MV,仲有二十分鐘我很好電影版、落跑新娘 & 訓練MV,正!

有o左starhall之後多了很多台星香港開concert,奶茶今年巡迴,有無諗過香港站呢?
另一隻碟當然又係07演唱會啦,New Century果d唔知歌手有無分紅我都買,Gold Label呢d實會分番比偶像o既我更加要支持!加上呢個演唱會真係值得…


王菀之國語專輯都出了好一陣子,遲遲不買因為不滿碟內半數改編自粵語,又適逢出第二版,OK啦…

下午和小狗子阿b玩時,赫然發現b身上有蚤,立刻要去寵物店攪攪佢,家姐幫襯開的寵物店full booking,最快要一周後先有期,唯有去近近地o既petmax啦…


去到寵物店,阿B驚到手震腳震躲在袋中唔敢出o黎,無計啦,我都好無奈…


要幾個鐘後先有得取狗,唯有周圍逛逛,逛到megabox,幾得意喎…


又有藉口去坐成世,呢排鐘意


無聊清銀包的垃圾,搵到好多可以掉得的單、收據、入數紙、垃圾...etc,其中有07演唱會時訂tee的數量,又有幫人訂飛的紙仔,原來放o左係銀包度咁耐都無掉,好驚!


執下執下執到一大堆,好恐怖!


突然好想睇呢套戲,又比我係Emax間影碟舖搵到VCD


咁多人o既?原來咁o岩今日係維高四后演唱會


有野賣


仲有啤酒飲


佈置得幾靚,相比去年十一月就真係…


星期二見lu,期待ing


回到寵物店,阿b仲剪緊毛,見阿b驚到腳震震咁真係好細膽


啦啦無辜被拖落水…好慘,不過唔夠我慘,無lala被桶幾刀,大出血
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()