今天之後就一半了…歌迷朋友今天到步,和她在emax喜善dinner,118鮑魚餐,有鮑魚有雲吞雞翅有燒味拼盤,四個人再可選四個小菜,份量大到似八人餐。

喝了杯啤酒,一天比一天累,一天比一天狀態差,我想我需要的是休想,然而不夠時間休息只好飲杯啤酒讓自己high點…

第五場演唱會,繼續相同rundown繼續無encore繼續唱完即閃!

今日開始有東亞專貴客戶免費飛觀眾出現,散場後的穿巴剛巧聽到其中兩個聊天,話演唱會咁短,如果比錢買就唔抵,香港人重質更重量麻。

btw呢一個趕non fans客的concert你地都肯睇哂先走我已很感激…

今日這場我幾鐘意,把聲唔太沙,雖然唱錯歌詞,雖然有消音,但感覺她唱得比昨天投入,又或者要多謝杯啤酒令我自己比昨天投入去聽?

是日喜歡《玩…》,聽得很感動…

曾在演唱會前與歌迷聊天,問過有什麼歌有興趣聽十次,又有什麼歌聽一次就夠,《你是我的…》真係一次就夠,幸好已消失了,次選,《決…》吧!(P.S.2008年2月卻愛上《決…》....)

看演唱會,有人會看有人會聽有人會尖叫有人舉燈牌有人會發呆有人會食飯盒,有人會講電話,亦有人會寫blog…

眾生相....


熱烈慶祝匯星第一擊,商場的中西餐廳都有優惠,好似好熱鬧咁喎


打折之外仲有演唱會套餐,中西餐廳都有


碗翅太淡






日日都係咁諗,自彈自唱導致明顯分心,浪費了兩首歌




一半了,播多五日就無啦,時間過得好快....


是夜宵夜︰粥+腸粉,見粟米牛肉腸咁有趣要試下了,點知原來咁難食,一食就知d腸粉唔係用粘米粉做,劣呀!

今次演唱會各方便都很出色,選曲編曲班底簡約舞台,其中視覺效果最突出,尤其喜歡《天衣…》和《夢…》,今日終於坐定定拍下留念,至少DVD推出前回味一翻…


《天衣…》


《夢…》



日期 : 2007年11月13日
地點 : 九龍灣國際展貿中心3/F匯星
票價 : HKD680/480/280

Rundown :
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()