在不神秘但好毒的煙霞一天出發


香港仔海旁,好多人畫畫,是否每個星期如此呢?
除了冷氣船去榕樹灣,原來還有街渡去索罟灣

南丫島又是一個受歡迎的離島,住、camp、食食食、海鮮、行山、船程短都是受歡迎的原因。


開船了,$12是便宜還是貴呢?加多八毫可以坐冷氣船去榕樹灣


不過無冷氣吹吹海風更舒服啦,雖然今天的空氣差到爆!


第一站模達灣


應該是住的地方,寧靜、一出屋就是沙灘,放假可以玩水單單是幻想住這裡已夠開心了!


眨個眼就到目的地,好快!






食雪糕,我要食雪糕!


$28,好x貴!坐船時突然間好想食一粒朱古力,所以選了朱古力...



好味,最鍾意佢入口不會凍到牙痛,又不會溶得很快,溶掉的都不是水汪汪的。不過我只想吃一粒朱古力,一杯朱古力雪糕too much了,早知不選朱古力啦…


走著走著走到山上了



沿途不少單車人,我想問不怕人迫人迫跌落山的嗎?並非沿途也有圍欄的!


沙灘旁的香草原


一進去就見到隻大懶貓曬太陽



我都想飲杯花茶,不過要留肚吃豆腐花,嘻...


今日沙灘好多人!


南丫島去過幾次,倒還是第一次去看風車發電站


原來要不停往上走,正!我愛上山!


其實,有什麼特別呢?


還不如去吃個亞婆豆腐花,好滑,但我個人覺得大澳的車站豆腐花比較滑,而且更冰凍!


出名的串燒


肉眼看不太開胃耶!


有辣和沙爹汁選擇,選了沙爹,最特別是汁加了青檸,不過不是新鮮燒好的串燒,不是熱辣辣的又會好食得去邊呢?


最鍾意食大肉腸....


舊式茶餐廳,上面果d唔知係乜東東?下面點解會放了一盤未蒸的叉燒包同四隻拜神雞呢?


走lu, 88!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()