My Lunch


My Lunch My Fate
喬巴,我都好耐無睇One Piece了...


同事帶o左好多行山書、資料借我睇


同事公桌上的法拉


我的櫃桶裡一堆下午茶;免費公司物資


其實我櫃桶都有張法拉...好驚~~~~~


同事的早餐,肥煙肉兩塊,佢食緊西柚減肥餐,每日早餐煙肉兩塊


仲有蛋


午餐的沙律和雞脾,有無用都好,我見到d蛋同肥煙肉已經唔想試呢個西柚減肥餐


上班幹什麼?扮做野同blog blog blog


望落我的工作空間好細
其實我自己側埋一邊坐,另一邊可以坐得落多個人lu


上班幹什麼?後樓梯煲煙~~


室內範圍嚴禁吸煙,不過大把人犯法啦,包括我...


小塞車原因2︰條馬路常常小塞車除了因為多貨車落貨外,的士排隊入油站入油亦是原因之二。
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()