由於颱風的關係,本來最後一天的行程改為第一天,趁颱風未正式登陸前上101觀景台,其實如果是自己一個人去台北,我會選擇行誠品、唱片店都不會去觀景台,不過有時不是自己的選擇才會有意料驚喜啊!
入場費每位NTD350,落雨都不會有靚景看,應該半價至係啦!排隊坐那部37秒上到唔知幾公尺高的觀景台,其實次次見到電梯女郎都會想,一天要坐無數次這部電梯講無數次同一番說話,會唔會悶到發癲呢?


上到觀景台,雖不算風和日麗,但雨停了,咁樣眺望個城市又幾靚o既


只是好景不常


同行的台灣朋友說,前陣子有人死在紅圈處個多星期都沒被發現,怎麼可能?!


雨天的台北


沒多久又變會晴天的台北,喜歡台北一條一條又直又長的馬路,盡頭處不知是哪裡呢?




自然地成為101的吉祥物兼夾一堆他的紀念品


觀景台像其他遊客區一樣可以拍照留念,影完key自己到101風景相,和其他遊客區一樣好貴,550台幣一張,不過內附一張光碟,內有影的相,咁又幾好,幾個人又可以買一張再要番個file自己鍾意曬飽佢就得,於是便選sample,其他張張都差不多,站著正正經經影,然後見到有張好玩喎,即刻選o左要果款啦!然後放下身上物品放便拍照,才發現原來我身可以擺咁多野,煙又兩包,銀包都兩個,阿婆仔…


繼某次唱K F4後,今次又F4?!下次我們要去星光大道唱流星雨啦!


個天繼續落雨,去開101順便去附近新光三越買手信,好彩原來d樓全部都有天橋連接,我明知落雨已經帶了傘子過台北,但我放左係酒店,咁究竟帶o黎做咩呢?


未夠鐘dinner,雖然我想去誠品逛,但大家都累了,坐抵飲杯野算啦!


梅子綠茶,諗住開定胃食晚飯麻…


朋友叫的柑桔什麼,看個賣相已經唔開胃


雖然係飲野但又叫了小吃…


甜不辣,去過台北咁多次都係第一次食


因為咁,就正式宣佈,食唔落晚飯…(其實我食得落的…)


台北,迷人的黃昏,可惜偏偏這一次才發現…
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()