close
捱苦的生活偶然也要放縱一下,這次去了半島做豬


香檳,太酸
自選餐湯、主菜,前菜和甜品自助餐形式,前菜自助餐第一炮︰沙律


第二炮,d小新壽司咁o架,懶係野咁得半塊



有人係咁食長腳蟹,話回本喎,我唔like蟹所以無食,咁我咪蝕哂本?個檸檬作狀得黎又幾靚喎


正當別人encore長腳蟹時,我再encore小新壽司,再次蝕哂本


餐湯有淡咖哩xx湯和xx清牛肉湯,同桌之人兩款都唔o岩,侍應話仲有個意大利xx齋湯,我又要~


同場加映周末煙火版幻彩fing香江




小休一下,主菜上枱,我選了個名水蛇春咁長的淡芝士龍脷柳xyz,幸好份量不大,人真係會變,以前不吃魚到最近肉類食最多是魚…


好味的生日cream cake


上枱時人可以加芒果汁和忌簾,我選了芒果汁,點知太甜啦,其實乜都唔加最好味


水果就只有這三款和火龍果


餐茶仲有茶點,驚死你個肚唔夠漲

總覺得buffet是在浪費食物,每日每間酒店每處有自助餐提供的地方浪費了多少食物呢?政府要提醒大家不要浪費食物其實首先應該禁浪費最多食物的自助餐啦。

其實我不太喜歡食buffet,乜都係陰d陰d有乜好吃呢?我又覺得mass production的食物都唔會有乜特別美味,是日感到最滿足的其實係呢杯紅茶!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()