唔係A小姐無啦啦話約食飯,我都唔係幾想於平日出街,仲以為佢會派紅色炸蛋添,點知原因原來係…早知唔好亂用我d quota啦,不過忽然有得食下野都開心o既。

其實我次次都攪唔清珠記同嫦記,只知朋友們都幫襯開其中一間,今日去到先知原來佢地訂了另一間,話比較下邊間好食d喎。


雞炖翅,原本想叫朋友訂清清地的菜胆翅,不過原來佢已經訂左雞炖翅了,咁就無謂轉啦,清甜o既雞翅係好味d o既其實,不過見到面頭層油…
炒蟶子,又爽又無沙,好味!


爦菜肉鬆四季豆,夠哂鍋氣,不過唔夠爦菜味同略咸


風沙雞,d雞肉仲無味過雞炖翅d雞,肯定係冰鮮雞啦,炸得又無珠記咁好味


砵酒焗生蠔,雖然D蠔好大隻但份量少o左D,我其實最鍾意食D洋葱


窩貼小棠菜,朋友話係蝦膠,上網睇D人話係花枝,我食唔出係乜,點都好"臨姐姐"真係好難食,三姐D好彈牙o既墨魚膠窩貼小棠菜好食好多!

埋單應該要找12蚊,嫦記借d意無找錢,你唔好理我會唔會比貼士先,點都要作狀找下錢先啦,嫦記有d唔老實喎!

E Family五減一後今次五減一缺一,如果有下次的話唔知會唔會又再少d人呢?
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()