與舊同學K,又是好耐無見,無見一排傾d乜?細我幾年的同學仔又係樹講做緊邊行、公司做D乜,事業上的話題,好悶,我自己同自己合唱無人識唱的山歌。又唔知傾乜玩具廠,我唱第三身,同一個好明顯無聽過首歌只係亂唱的人合唱四人游。無Sodagreen老翻、無方大同愛愛愛蘇麗珍老翻、無陳綺貞旅行的意思老翻、無陳昇梁靜茹新碟老翻的呢間neway究竟係邊個選o架?好無癮!同學仔好似連股票都玩埋,我心諗你玩股票,我玩Wii,我地真係兩個世界的人!

之後話下次出o黎做咩,八月BBQ?無問題我最鍾意燒雞翼,熱到中暑我都唔介意,但話搵埋今日無出現的W小姐,唔洗問都知佢唔會去啦,再話釣墨魚,要坐船搖下搖下佢一樣無興趣,幸福太太只會肯正正常常咁同你地食餐飯,其他所有活動免問啦!結果比我估中o左,哈…

亦有人好唔識做咁問R先生叫埋佢o既XGF出黎佢介唔介意喎,咁尷的問題點會問得出o架,想當初他們分手時各自的分手版本就知佢地係不能再共存架啦,我唯有做下衰人話佢去我先唔去,你想叫人點答你呢?要表面扮大方麻…

想佢起佢個XGF其實我都打冷顫,想當年無啦啦胸襲我背脊,永遠忘不了的惡夢…
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()