一個月一次例會,會前我話點都飲番個茶先啦!

是日例會是史上最少人出席的會,我諗大家再一次熱情冷卻掛?唔知幾時正式玩完呢?其實一開始就不應該成立,成立了又唔洗迫自己做咁多o野o者,當初夜色無邊後無錯歌迷們都熱情難退,果陣攪聚會真係做到個歌迷互相認識的功能,但慢慢地,要識的識哂,各自埋哂堆,要反面又反哂,分裂重組分裂重組,咁家陣做咩仲要攪聚會呢?結果又係搵自己黎攪,除左我地d so called幹事自己去,仲有幾多人有興趣呢?唔該唔好再提議攪聚會啦!
生日咭稿,用團連相我由一開始就反對,有呼吸d相咁靚唔用要用團連d相,所以我一知道用團連相之後就話唔好問我意見啦!


生日咭攪左幾個月都未攪好就話去整郵票,又係團連d相,好悶呀!


生日咭其實係整生日postcard,後面d心心好過開頭講o既正方型一格格啦


會長不在,乜都要等佢過目,唯有3G比佢睇啦


印上咭的簽名,當然係偶像親筆寫上去架啦


睇番個心心D相,又會選中呢張o既,嘻嘻


散會後同陪百厭星去老深買金手指,佢話順便帶我去試周記油渣麵,嗯…都係英記好味d


去開老深,當然要破戒食下松記的幻彩明珠啦。
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()