好耐之前就已經知SL大陸歌迷有分北京幫同上海幫,唔知佢地仇恨有幾深,只知係分左兩派,事源今次南京演唱會原來有場刊,係演唱會前見到上海歌迷J,佢問我要唔要場刊,二十五元一本,不嬲大陸演唱會d場刊都係賣唔係派,咁二十五蚊本可以接受,雖然買時心中都有懷疑過J有機會係圖利,不過我唔介意,最緊要係擁有。後黎歌迷X話大陸SL論壇有罵戰,主要係北京幫指責有人圖利,d場刊原來係主辦免費派比訂飛的歌迷喎,係咁單單打打,雖然如果J真係免費拿番o黎又好,或者佢係真金白銀同工作人員買又好,首先唔係佢我都唔會有機會擁有,另外如果佢有從中圖利可能係好多人心中都有點不滿,但北京幫借勢玩單打暗串,都唔見得好正義o者。
北京幫無錯係搵到一疊場刊免費分派比歌迷,不過無派過比港台歌迷喎!呢樣野我又覺得無乜問題,講到尾人本性就係自私,有好野我都會留o左比自己o既朋友先啦!

萬惡原來係慾為首,分黨分派,單單打打,鬥過你死我活,大家都係為o左SL,為o左演唱會的好位置,為o左SL o既一d珍藏物品…etc

SL o既歌詞講過︰「得和失原來是硬幣的兩面,只是它剛好落在了這一邊」作為SL歌迷又做唔做得到?有無係SL o既歌領會過什麼?
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()