Day 1 (26/08/2006)

出發崇拜去,1310機,相約1100機場,結果遲大到……


機上已碰見醫生歌迷,客運上又撞到


酒店於小巨蛋附近,下車地方剛巧小巨蛋對面,一下車竟然撞正某位台灣歌迷


check in後即刻去酒店隔o黎o既cd舖買新碟,不過...nt458好貴,我無買...


買完碟就dinner,跟住本新假期天書搵


話個小籠包師父係鼎泰豐包o左廿年小籠包喎...

小籠湯包,另外有碗湯+湯食,但我唔覺有咩特別


不好味


小籠包,好食~


素餃,ok啦




牛肉面,一般~


自創烏龍茶小籠包,無乜特別o者


蟹粉小籠包,有人話食得出係死蟹做架喎...

食完行出舖頭門口,又撞到醫生歌迷,台北係咪真係咁細?還是大家都買o左新假期....


夜色小巨蛋


入場啦!

第一晚她有點失準,因為她得了感冒,我之前無看過北京上海站的rundown,所以不知她會唱什麼歌,對我來講有幾個驚喜︰《玫瑰…》的飆高音、《愛上一個…》o既新rock版編曲、成個演唱會只得《鷹與…》同《diva m…》係同香港一樣,有好幾首歌都被感動了︰《遠走…》、《南方…》、《當愛已…》、《誘惑…》…



場內大眾唱片擺檔,NT400一隻,都算貴不過我都係買o左隻,當留個紀念...


演唱會之後台灣歌迷帶我地去港式飲茶…支可樂淡而無味,假汽水?!


好....難食!


呢度得鼓油皇炒麵叫做好食,哈!


演場會場刊,實質係廣告booklet...


其中有一頁印o左《傷…》歌詞,好過無啦!


DVD size o既新碟


咁就一日啦...


日期 : 2006年8月26日 7:30pm
地點 : 台北小巨蛋
票價 : NT4500/

Rundown :

arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()