今日訂o左SFo既台灣演唱會tee了,仲屈埋將會同行o既朋友一齊訂,想想我都係唔好咁反叛,如果個演唱會唔取消,多d歌迷一齊著做下勢都好,(好似話訂o左四十幾件了?!)加上SFo既作品,我好應該支持下o既~諗諗下識o左SF幾耐呢?應該係九九定二千年就識佢啦,果時網上購物仲未咁方面,經常搵佢幫忙買香港買唔到o既台灣碟,新年時又會收到好精美o既diy賀年卡,佢出書又會送本比我,當然我都會暗地裡買番本支持下佢啦。

我們不是經常聯絡,偶然通一個電郵,話題都主要係SL,我去台灣會同佢食餐飯,佢o黎香港我地都會食餐飯,02演唱會我地有一齊睇o左2場, hkpo佢無o黎睇,05香港演唱會原本佢有搵我幫佢買飛,不過果時我唔係同WC訂飛,d位實唔靚,所以我叫佢搵番台灣歌迷訂,結果佢場場都坐台上位,早知我掉番轉搵佢幫我訂啦!

相隔四年,今年八月會再坐埋一齊睇,如果個演唱會唔取消的話~


蔡康永字‧SF插圖的,斷背散文,有篇蠻感人的說,入面有幅圖SF專登畫o左SL落去~


SF文字+插圖,算是他第一本大作~

arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()