8月8日晚上8點,我無支持關燈行動,而係同SC & K2 Dinner,一如以往,SC遲o左成粒鐘,唔知點解次次都係約左我地公司先會忙到收唔到工o架?我地o既朋友緣同你公司八字唔多夾~

我同K2等到唔想等自己叫哂食送食先…
什菇炒婆參,婆參係咩o黎o架?碟o野好咸~


蒜香骨,k2選的


椒鹽魷魚鬚拼雞翼,亦係K2選的,原來佢係食肉獸~


八合炒花枝,我選的正氣好多,不過又係好鬼咸~~


靚姐推介的唔知乜蟹蒸飯,又話好好食,d飯無蟹味...


食唔哂SC打包,遲到成粒鐘回家自己食番一粒鐘啦你


飽到食唔哂我都話要去食甜品:pp


係街見到呢個廣告,個名好好笑

台北演唱會票房真係要食番幾粒,距離開show日廿日都無,一場五成一場兩成,咁慘淡o既場面無眼睇了~
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()