今日先發現有人正正係世上o既另一個我,我地都係悲觀、雙眼鑿滿傷悲、有理無理總之要搵原因令自己唔開心、有乜事發生,都覺得係因為自己全部都係因為自己o既錯而導致,世上o既另一個我,唔好同我爭好o咼!另一個人,頭號歌迷,見面會取消後唔開心,都唔洗因為咁而唔覆人msn架?!

呢d迷到癲o既階段,我早已經過o左lu,十年前左右la,我都覺得自己係痴線,我可以為有人叫錯SL個名o既發音已反面,不過,人大o左自己迷偶像都會迷得理智好多o既!雖然有時都會問自己連SL精選垃圾cd乜鬼野都儲,係咪太唔理智呢?

某人的blog話︰

一直都覺得這世上香港的SL迷是最可怕的 ,
自私、 貪婪、 高調、 善變 、多疑

講得好o岩,其實呢d本性好多香港人都有,只係SL迷放大o左十倍o者,我更係放大二十倍,哈!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()