政治冷感的我,回歸沒感覺、沒想過要去七一遊行(其實今年仲有無?),只知多了一天假期,當然出街流下汗啦

鬼域係今個暑假最想睇o既戲,其他戲真係睇唔睇我都無所謂,彭氏兄弟+心潔,好似已經係近年港產鬼片最好o既組合,UA朗豪坊好似已經變o左我唯一會去o既戲院咁,戲票又唔貴UA網上訂飛又有折又唔收手續費,間戲院舒服爆谷又幾好味,又可以行下街,仲會有更好的選擇嗎?
記得之前幾部暑假西片上映頭幾日間戲院都滿座,鬼域呢部港產片竟然吉o左一半座位,可知港產片的吸引力真係要幾低有幾低,可能吸引力係有,不過港產片通常上映後兩個月就出dvd,咁d人可能覺得等睇碟就夠la…



致於套戲,原來唔係一部驚悚片,我諗會好多人失望,反而係部dark fantasy戲,反而仲係我口味,玩具廢墟、吊頸森林、鬼塚、鬼胎道、惹鬼橋、咒樂場、中介站等等,全部都好正!記得以前睇鬼眼時,我仲笑人睇鬼片可以睇到喊,估唔到今時今日鬼域到我睇到標目屎……其實無幾耐已經估到小妹妹係心潔個女,相認果幕無驚喜但好感人呀!

可惜我唔鍾意個結局,自從鬼眼之後d鬼片都好鐘意懶驚喜,但鬼域o既結局我唔係咁鍾意,好似專登想提番人呢部其實係驚悚片咁…



小巴鬼域




這麼近那麼遠o既對面海


唔知幾時多o左條海鮮街,入面咪又係全部都係食肆


西貢海旁,次次都覺得好靚





轉個眼已經天黑lu,咁又一日
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()