4月3日深圳歌迷特意來HK買演唱會DVD,於是lunch去旺角meet佢


十二點半到信和,同上次CD一樣信和又係貨未到,咁又係同上次一樣去食lunch先,邊睇碟邊食野咁開心~
一點過後,回到信和已經到貨了,門口放o左poster size紙版…

我問︰「請問塊紙版賣唔賣架?」

老細︰「暫時唔賣!」

我問︰「咁遲d會唔會賣架?」

老細︰「有人預訂o左了」

我問︰「哦!」

唔緊要,上次diva remix都開天殺價,呢張肯定仲貴…

若然肯賣,呢個價我又買唔買呢?

活著就是一種冒險…

-------------------------------------分界線-------------------------------------

Kiehl's慈善簽名限量200隻DVD,開賣前一天才驚醒可以打去預訂,打去幾間分店都話額滿,唯有waiting list照留等運到。

4月3日旺角lunch回程中,收到個call....

姐姐︰「你好,我地係Kiehl's打o黎,你之前打o黎預留o既簽名DVD到貨啦,我地會幫你hold 3日,請你5號或之前o黎pick up…」

我︰「哦…唔該!但請問你係邊間分店o架……

估唔到真係運到


碟未到手驚死會有咩意外,即刻去pick up


收銀處已經多o左個籌款箱


我估今次一樣唔會有簽名會,呢個籌款DVD可能係唯一機會,雖然個簽名有d 草,但好過無啦!

-------------------------------------分界線-------------------------------------


收工後再現身另一間Keihl's


另一個籌款箱


投入款項


另一隻到手,呢隻簽得好d


Kiehl's會收到張印o左偶像o既咭,我唔係會員,係舖頭拿張宣張紙好過乜都無


呢間分店仲有sample送添

其實點解隻慈善簽名DVD可以電話預訂?walk in買手快有手慢咪仲好,Kiehl's今次好心做懷事lu!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()