僅睡了三個小時,我又要起身出門口…演唱會期間很少陪小狗玩,出門口前佢好似好唔捨得咁望住我...
放假的今天,好好天!


坐巴士出去咁o岩又經過匯星,演唱會仲有三晚炸…


未做正經o野前先醫肚,我已豁出去地喪食…


走了幾個站,買呀買…


可能之前幾場的氣氛太冷?今日匯星每人一枝螢光棒,長的是歌迷會派,短的是匯星~


1-1區,特級放逐位,側到咁點睇呀?呢個區賣280都嫌貴!


我的燈帽復活lu


睇到我頸痛




睇唔哂個背景影像,呢個場真係好唔惦!


這個特級放逐位的1-1區,除了側之後,音響其差,正如別人的形容,猶如在聽隔o黎屋電視聲一樣,咁惡劣以後其他演唱會就算免費坐1-1 區我都要考慮下去唔去!




非歌迷的觀眾真係覺得咁悶?






新加的《傾…》,當然唔會有dancer,和音幫手跳兩下la


散場後友人??聲整定個backdrop


其實有一大堆未執走的o野係下面


攪完後宵後,再豁出去深夜食煲仔飯…



日期 : 2007年11月16日
地點 : 九龍灣國際展貿中心3/F匯星
票價 : HKD680/480/280

Rundown :
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()