weekend,坐巴士出街


巴士路過emax,十一月起碼去六次的地方!屋企坐車十五分鐘就到,快過去紅館四倍,附近又多野食,番屋企又快又方便,我寧願去呢樹睇演唱會多過紅館啦~
巴士去到TST,見到SL封面的Jessica雜誌巴士站頭海報


生日午飯@海鮮站,原本想book夜晚不過full了,朋友又不介意改食lunch就變左lunch了
食完想去食甜品,結果去o左茶軒飲杯野,d侍應好似唔想撈咁


Tea K @ Red Box,全版(其實唔止)都係Cheer的歌,可惜唱得兩粒鐘就要交房,唱唔哂佢d歌


朋友無啦啦送的,乜咁害我呀?


其實我唔算鍾意食朱古力,見到都唔係好心動,不過點解d朱古力好似打過風咁


比想像中早o左唱完K,行二手CD舖殺時間,買o左隻艾姐



死左入元朗,真係坐到腳軟,不知名甜品店


又係我最鍾意的bbq,假日68蚊位好便宜!呢樹最正係有我鍾意食的司華力腸,第一次遇燒烤場有;另外間中會打鑼,即係有下火野飲或者沙律派,d人係咁搶係咁搶好似有金執咁…


場內有個大大投射螢幕,一大風塊投射布就飄飄下…是日利物浦賽事,有班利物浦瘋狂球迷睇緊波,利物浦我唔o岩喎…


熱溶o左o既手套


兩塊豬扒圍住我,好驚

近來不停地聽一首歌——地大道aka煙火,即係楊乃文的證據原詞版,好鍾意佢o既墮落
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()