對上一次入大澳已經係1998年lu,好耐無去選擇了這一天再去!


又車又船又巴士,真係坐到頭暈,好彩咁o岩有準備,夠長命o既話我會用多八十年
差不多十年無去過的大澳,有點人面全非的感覺,巴士站旁邊原來多o左個屋村。


看似天氣很好但不久後就下雨了





成條街都係賣燒魷魚咁濟,朋友口痕都要買o黎食,我其實無乜興趣


仲買埋d咁野


d魚春我試o左一舊仔就無食了,但朋友話好食,好驚!



棚屋乃大澳特色,屋上的廁所真係直落大海嗎?





洗唔洗咁長呀...


目的地就在盡頭


東方小祇園


想不到咁好生意,果然...


雙菇時疏,清爽的生菜,最正係無落味精又唔咸,好清!


荔茸酥卷拼腐皮卷,荔茸酥卷又鬆又脆又唔油膩的感覺,加埋個汁又係奪命推介,相反個腐皮卷雖然不錯但完全被荔茸酥卷比下去lu


鹽焗雞,又一奪命推介,肉有雞味又滑,不太鹽


話咁快碟雞就食哂...

見眼差不多每枱都叫了鹽焗雞、荔茸酥卷、腐皮卷、生炒骨,又係阿蘇效應,我都不能不承應今次佢介紹o既都真係幾o岩我口味!其實除o左佢介紹過o既餸之外,聽聞呢樹o既碟底唔會有油o既鼓油皇炒麵都好好味,可惜今次無食到啦,又可惜人太少唔可以叫太多野…




車站豆腐花,呢個係店名,呢間舖不在車站旁的,豆腐花真係好滑好滑…

除了食食食之外,近期去過的離島或郊外地方,少了懷舊味多了很多遊人旅行團的大澳其實是最無意思的一個地方,可能坐車坐到頭暈吧?!不過為了食隻雞、荔茸卷、豆腐花,我都想再去o架…
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()