Triple O,以前吳君如係電台介紹過話好好好好味,無錯幾好味o既,起碼無乜味精,塊漢堡食頭半塊時覺得好鬆但後尾半塊又好實喎,我唔好粗o既薯條所以我唔係幾鍾意呢條d 薯條。Triple O價錢比麥當當貴幾倍,但我又唔覺得好味過麥當當幾倍喎。去o左紅盒唱K,一次過有番哂上次Neway無得唱o既好多台灣老翻MV,其實我不嬲都鍾意去加州紅多過Neway,或者因為有哥哥+梅姐o既緣份 live,或者因為有婦女新知,或者由細到大都去慣o左加州紅,總係覺得Neway d搖控唔好用,服務差d,d房唔好坐,價錢貴d時間短d...etc。今日好撞邪地去完廁所,返房度門壞o左被困於門外,阿經理竟然親自己o黎拆鎖,成個 門鎖拆開左都開唔到度門,攪o左好耐都攪唔惦,望住我苦笑一下就大力踢開度門,真係辛苦哂!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()