close

展了好多舊相機,不過我無乜興趣,反而有d相都幾好睇
好鍾意呢張相


好邪


1950年的彌敦道,南風不知是不是現在的南風餐廳呢?如果係對面咪即係旺角差館?


如何回到過去?我想去行下


king kong襲hk




嘩正呀,唔知有無人係樹唱呢?


臨走前買了凸眼怪的匙扣


朋友"渣"了電單車,即時諗起飛女正傳


見到呢個袋我真係唔唱飛女正傳都唔得啦


由於文化博物館好多展館都無換新野,比想像快好多行完,我咪話求其搵地方去下,去下去下就去左新娘潭...


Dinner @ Cafe Gabbana,無意中上網search的地方,唔知d 野好唔好食同咩價錢,不過貪佢地方夠清靜


朋友的龍蝦湯,佢話好好味


洋蔥湯,我諗龍蝦湯好味d 啦


老闆娘推介的日式炸本蠔,無啦啦有d有日本菜又幾得有趣喎,不過好好味呀,個蠔無炸得好熟所以唔老


海鮮墨魚汁意粉




老闆娘請的芒果蛋糕


呢舊野實係在超級甜!


得老闆娘提點,一條樓梯就落到石硤尾,下次識路lu
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()