香港人去泰國如落MK般,其實泰國除左食買瞓按摩spa之外,仲有乜好做呢?


雜誌旅遊書泰國通阿蘇都介紹過的意大利餐廳,去到泰國第一餐點都食好少少o既…

個Pizza真係無得頂,原來只諗住食一兩件,因為太好味食吓食吓食鬼哂,雖然飽到癲都要食番個甜品。


芒果糯米飯,泰國芒果甜到漏,雖然糯米飯份量不是很多,但食下食下都幾濟…


張龍記,又係d冷出名地方,但又不是想像中咁好味,可能因為我無叫最出名的通菜啦,好彩份量不是很多…


肥死人donuts,既然我連呼吸都會肥,仲怕乜?


泰國的連鎖餐廳,其實我都唔係好知有乜食


入到去見好多人都打邊爐,熱辣辣仲有乜好打?叫碗面食吓算,間餐廳仲有點心,xo醬帶子餃,凍冰冰又無xo醬o既…


阿蘇強烈推介的雞翼與檸茶,d雞翼好咸,杯檸茶太濃啦…究竟係巧合定再次證明阿蘇介紹o既嘢真係唔係我杯茶呢?


泰國指定手信林真香,去唐人街買之餘順便食番餐,隨便選了一間…幾好味喎,不過個蟹肉炒飯啖啖都食到蟹殼就差少少啦



好好好味的雪糕,最正係選左特價雪糕十幾蚊港紙only~


d街頭食店、小販見到都唔開胃(所以話賣相係騙到人架),最好的選擇係商場food court,雖然份量少少但十數元港紙一碗面幾抵呀,真係可以學以前欣宜咁一餐食三碗面lu


望落似炸蠔餅其實係蝦黎~

好多人地話去泰國必食的豬手飯呀海南雞飯我都無食添,下次啦…
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()