近排hit到爆o既鮑魚風暴,雖然我正正式式睇過一集咁大把,但聽人講睇報紙唔洗自己親眼睇都知哂d劇情,爭o黎爭去,究竟有乜好爭呢?世事都係咁,有利就會出現衝突。想想自己1997年已經開始上網,其間都主動被動間接無意地認識認知不少SL 歌迷,關於SL 歌迷間的事,經歷過聽聞過見證過的愛恨情仇都不少不少,來來去去還不是為了爭什麼爭什麼,爭偶像的歡心爭偶像的物品爭愛情,當然亦有人好似阿舅父波咁係樹攪是攪非無風生浪啦,萬變不離奇中,世界大同。

要寫,真係可以出本書都得!

我諗我曾經都算是一個高調歌迷,好主動咁識其他歌迷,可能係為了某個原因,又或係呢個原因,我已經變得好低調lu,當然並非無慾無求,SL物事我還是很在乎的!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()