FC BBQ@小欖,尚算天公造美,燒完坐車才下雨,今年的第三次燒雞翼,我其實真的好鍾意BBQ~~


出發,痴Y車坐,好久沒坐過了,最爽是得這架車可以煲煙,嘻嘻~~佢已經好少用架車,所以我估佢實無阿蓮聽啦,我好神心咁燒咗隻SL精選聽吓,隻碟我好認真咁選歌,不過唔知點解最後變咗都市精選咁…
小欖燒烤樂園,每位六十八包一枝水和汽水,雖然還要每爐收開爐費十元正,但都算便宜啦,規模與地方都好大,交通都算方便,難怪生意咁好啦,專人密密開爐中!


一家大細好去處,阿媽打牌阿仔周圍玩,阿爸負責燒?


M小姐又一自帶好野


選擇都算多,最正竟然有燒賣,不過D燒賣好粉,唔掂!


燒雞翼都要講心情,今日難得有心情慢慢燒…上次m小姐燒過隻比我真係燒得好好味,有個standard比我跟,燒到又脆口又無燒焦為之正呀~


不知誰食得咁型呢?


有軍曹呀,兩元一舖,不過敗家了很多舖都……



還有「一個…」單曲抽獎,原來是台灣歌迷N寄來給我們抽獎的,當然會員優先抽啦,三隻到幹事抽時已剩一隻,A小姐叫她仔仔抽,點知一抽就中了,她好開心呀,A小姐都算是儲貨的歌迷,雖然無刻意追求,但見她會纣雜誌報紙keep在folder內,又有個box keep cd,她抽中了我很替她開心呀,雖然我連抽的機會都無…


原來點指兵兵真係有用…


楊枝金露@深井發記,賣相不好味道都不好,芒果又不甜,價錢不成正比,再次證明出名並不代表好味~~


天黑了,又是時候回家!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()