與le& ac看蜘蛛人3,之前online預訂了戲票,$65+6(手續費)一張好x貴,又話Manhattan咭有九折和免手續費,但大片暫停優惠,不過我都讚成不鼓勵看大片,人一多又會出現自私精騎呢怪,講電話、電話響不停、大大聲同電話另一邊講「我睇緊戲呀!」、大大袋膠袋入場開餐,還要兩個人不停地用手用口研究那杯飲料屬誰的,膠袋停不了嗦嗦聲響,大大聲地食爆谷,小朋友好動症,亦好奇心強烈地問阿媽問題!下次不要看首輪猛片,Manhattan是對的,不鼓勵入場看,之前話明不看蜘蛛人又看,注定犯賤!

入場才想起第二集都未看…

今集兩個多鐘,多了文戲,自我人魔之爭,我只想起Juno Poor U,後半部聽到好多座位吱吱聲,好多人都看得不耐煩吧!我就諗魔盜3會好看d啦!

看完醫肚,選了間打冷舖,我當然要食蠔仔粥啦,但又是無長沙灣咁好味,椒鹽鴨舌幾得意,招牌吊燒骨都幾好味,不過好肯定呢餐飯好勁味精,口喝了一整晚!




arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()