24/09,早上八時許西貢,早餐~
晨咁早入西貢唔止食糯米雞咁無聊,係為o左坐94巴士入黃石碼頭再坐街渡



塔門正是今日的目的地~


約半小時,途經灣仔和xx灣後,要到達目的地了~


目的地︰塔門,中間有個「埔」字,無錯呢度係近西貢,但屬於大埔區



一出碼頭,就有好多賣海味o既檔仔la~



我地先係村行下,去到海旁的休憩地方,竟然有條毒蛇!


天后古廟


古廟旁有條路上山


十分鐘路程左右,就去到可以露營o既地方,對住無敵大海景,d海風吹埋黎好舒服,但周地都係牛便便,比我揀我就唔會黎呢度露營la~


下一站小石灘





途著島的南邊繞了一個圈走回村已12點la,是時候醫肚,本o黎想試下島上唯一酒家o既馳名炸墨魚丸,但酒家要做旅行團生意,叫我地一點後再去,踩佢都傻,過對面so called茶餐廳「新惠和」


新惠和都有出名o既海膽炒飯架,不過只限三至四月供應,唯有食個炒麵~


老板推介o既蝦醬炒鮮魷,又真係幾好味喎,d鮮魷又爽又新鮮~

本黎想去島的北面繼續睇d靚景,不過北面都係d無舖過o既小路,又落過雨又有某d原因,唯有同朋友再番上牛便便營地看海la~


島上最光鮮的一間屋︰斷背屋


街渡一小時一班,又番新惠和等夠鐘~


回程,開心時間總係過得等別快...

塔門,今次應該係第二次去,我記得小時候爸爸曾經帶我黎過,可是今次黎到,完全無印象我係黎過呢一個地方。
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()