今日(23/08)原本係想問人借張過o左期o既vip咭,變相叫做陪埋我買d小禮物俾台灣朋友,順便又喪食啦...
我話過唔再飲酒精飲品,但又破戒了...


好味^^




靚女推介o既DIY日式燒賣,但...係我食慣勁咸勁味精野多的問題,還是佢真係淡而無味呢?


不是我杯中茶,所以一d都無食過,不喜歡吃蟹


好好味o既蔥拉麵,但碗麵o黎到時我其實已經好飽,但最後都比我食哂= ="


去台北睇SL演唱會,順道相約了網上認識的台灣朋友見個面,第一次見所以想送d小禮物作見面禮,所以就買d "懶"cute又實用o既野....
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()