close


以前d人行山時戴的安全戴喎
1964年郊遊地方,2006年上班地方,我想回到40年前


無提過SL…果然係小眾,呢個係講香港大眾娛樂o既展o黎~!


以前叫仙樂飄飄處需聞?!


我果部都仲未掉~


眾樂和獨樂,我選了獨樂@@


新界展;原來以前tko係咁~


再下一站


再再下一站,下午茶


跟住去o左新城市廣場行街街,細個第一次o黎呢度到今時今日,呢度都仲係人多過鬼,Nautica五折,又消費啦~~


非展覽,現實世界是也,新城市太多人啦,唔想等位食飯,坐車去o左下村,隔o黎做緊~



又係大牌檔,牛仔骨緊係我選架la,我的至愛!



我唔鐘意食海產,不過SC想食,咁呢兩樣都可以例外o既


下村唔知仲有幾多年就拆啦,到時又少o左d正宗大牌檔了,真係坐係街食,廚師係街出面煮o既大牌檔眾樂與獨樂 II
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()