結果今年還是去了書展,夏日炎炎一大堆汗人困獸鬥,每次都跟自己講︰「今年是最後一年」,但每年總是去了,不管約人被約自約…
每次都想問,香港人真有那麼愛閱讀嗎?

亦每次都好想問那堆坐在地上看書的人,為什麼要坐在這裡看書呢?你們剛買的書真有那麼吸引嗎?



林一峰簽名會


PMPS


小王子張小嫻翻譯版及小王子精品,會有幾吸引?睇番相先知啡色果堆咪林一峰本書?!


好想偷番屋企


娛樂圈人+有把口=食神


不小心看到SF鉅著,另外仲有那些男孩教過我的事和一本忘記書名但一看就知封面係 SF 畫的書

我的收獲︰

為了我們仨而買


為了日記而買,p.s.我唔鍾意幾米,但本厚皮簿幾靚...


簽名時無同一峰講野,其實我想同佢講,自從你隻國語碟出之後我覺得你o既音樂已經爛爆,咁無誠意o既碟都可以出得,twins隻國語碟o既誠意好似仲多過你喎....


近期好想睇o既書,真係係書展搵到,等我睇下本書有幾dark?
(P.S. 18禁)


書展前去左菲律賓搵碟,本黎想搵我要我們在一起和絕世名伶,可惜搵唔到,反而見到呢隻,十八雞唔買好似對唔住自己…
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()