無錯我都幾迷SL架,不過已經無以前咁迷了,正如我之前係blog講過,雖然我迷但我無乜興趣接近SL,原因睇番之前o既文啦…我成日覺得SL雖然可以話係天后級歌手,但係天后級歌手中最小眾趣味o既一個歌手,鍾意佢o既可以好沉迷,唔鍾意o既就憎到佢死。

雖然論唱功好肯定SL唔係唱得最好果個,但佢唱歌o既感情絕對係最好果個,而我最欣賞o既係佢唔係天生就有把好噪子,而係經後天不斷o既練習而去到今時今日o既功力!

雖然唔鐘意去等佢接觸佢,但好鍾意儲佢o既野,曾經希望自己可以儲齊佢o既CD,不過依家已經放棄o左了,有d碟有錢都買唔番,有d碟貴到唔捨得比錢買,千幾蚊一隻CD已經唔再捨得買啦,咁買份唔係辦法,睇緣份啦…

SL究竟有咩魔力,可以降伏到呢班唔知算唔算係小眾o既小眾呢?或者係呢班人都係感情o既動物,而SLo既歌又夠哂感情豐富,所以情況就咁有趣啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    小塵埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()